Köszönet a csillagoknak, megosztóknak, olvasóknak
2020. február 21. írta: Judit.P

Köszönet a csillagoknak, megosztóknak, olvasóknak

Igaz, már átléptünk a Halak csillagjegybe, én mégis kicsit még visszatérek a Vízöntőkhöz. Nem régóta írom a blogomat, nincs még nagy olvasótáborom. Ha közzéteszek egy bejegyzést, pár napig olvassák, aztán már nem. Ezért ért váratlan meglepetésként, amikor három napja észrevettem, hogy nem az utolsó írásom a legolvasottabb, hanem egy régebbi, a "Padlóra küldtek a csillagok, de én akkor is "Igazi" Vízöntő akarok lenni!" Figyelni kezdtem. Másnap is többen olvasták, sőt harmadnap is. Elgondolkodtam, mi lehet az oka? Mi történhetett? Végül arra a következtetésre jutottam, hogy valószínűleg többen megosztották a Facebookon, majd az ismerősök láncolatán át még tovább osztódott, és ennek eredménye a soron kívüli olvasottság.

Köszönöm szépen a sok Vízöntőnek, és mindenki másnak a megosztásokat, és az olvasásokat! Mosolygóssá tették vele a napjaimat. (Pedig, mint írtam, nem vagyok egy mosolygós ember.)

Remélem, velem együtt többen is elhatározták, hogy igazibb Vízöntők akarnak lenni, és remélem sikerül cselekednünk a cél érdekében.

Örülök, hogy megírtam a történetet, így, annak ellenére, hogy két kedves rokonom, akik elolvasták, mielőtt közzétettem, a következőképpen reagáltak: „Nem baj, hogy nagyon személyes, és túl sokat megtudnak rólad?”, illetve: „Rendesen ostorozod magadat!”.

Jól esett a barátnőm Facebook hozzászólása, amiben pozitívabban ítélt meg: „Nekem mindig mosolyogsz a telefonba, sokszor nevetsz is! Túl szigorú vagy magaddal!”

A „váratlan” olvasók plusz erőt adtak a cselekvéshez, köszönöm nekik. Ma kiragasztom a szekrény oldalára, hogy mindig szem előtt legyen, a célomat: „Igazi Vízöntő akarok lenni!” És az is leszek!

Egyébként már beszámolhatok pozitív eredményekről.

Elmentem fodrászhoz, hogy javítsak valamelyest a külsőmön.

Felhívtam, és leegyeztettem egy időpontot egyik volt munkáltatómmal, akivel még vannak rendezetlen ügyeim (amiket már hónapok óta tologatok.) Remélem, sikerül lezárnom végre ezt a munkakapcsolatot.

Egyéni vállalkozó is vagyok, és az adótörvények változása sajnos nagymértékben csökkentette a 2020-ban várható jövedelmemet. Bár pénzről beszélni számomra kellemetlen, az ügyfeleimmel mégis megegyeztem egy emeltebb díjazásban.

(A Vízöntő önálló, kiválóan kommunikál, őszintén elmondja gondolatait, harcol az igazáért. Remélem így viselkedtem.)

Mindenkinek szép hétvégét kívánok!

PJudit

Képek forrása: Pixabay

 

süti beállítások módosítása