Nem hagytam magam! Mégis elmentem koncertre!
2019. december 08. írta: Judit.P

Nem hagytam magam! Mégis elmentem koncertre!

Annak ellenére, hogy tegnap azt írtam, (olvasható: itt) és így is éreztem, nem bánom, nem sajnálom, nem vagyok szomorú, hogy kihagytam a Havasi Balázs koncertjét, valójában óriási kudarcot jelentett számomra. Ilyen még nem volt, hogy elindultam valahova, majd meggondoltam magam, és nem értem oda.

Az a rémisztő, hogy úgy érzem, ez elindít bennem, az életemben, egy lavinát. Ma ezt szerettem volna megtenni, de nem tettem, nem mertem. Holnap majd azt nem merem. Félő, eljutok oda, hogy az ajtón sem fogok kilépni. Ez pedig így már nem lenne élet.

Ilyenkor jön az a gondolat, „hogyan tudok ezek után a tükörbe nézni?” Általában ez jut eszembe, amikor valamit fel akarok adni. Ez motivál arra, hogy ne adjam fel. Tegnap késett a gondolat. De elért, ezért elhatároztam, ma újra neki vágok a koncerten való részvételnek. Nem megpróbálom, hanem mindent meg is teszek, hogy ott legyek rajta. Ha a 14 órás nem megy, akkor a 19 órás majd menni fog.

Rengeteg ezzel a témával kapcsolatos „bölcsesség” kavarog a fejemben. Adventi naptáramból, mely idézeteket tartalmaz, pár napja azt húztam ki, „Az elveszített tiszteletet úgy lehet visszaszerezni, ha szembe mersz szállni a démonaiddal, vagyis a félelmeiddel.” (Csernus Imre)

Én tegnap elveszítettem a magam iránti tiszteletet, a viselkedésemmel. Ezért eldöntöttem, szembe szállok a démonjaimmal. Meg is tettem.

Úgy indultam el, hogy legyen időm a villamosról, akár ötször is leszállni, ha szükségesnek érzem, de nem éreztem. Jegypénztár üzemelt. Legolcsóbb jegy még volt, megint az utolsó. Ennek árát hívhatjuk tanulópénznek, máskor ne csináljak ilyen badarságot.

Jegyemet megvettem, helyemet elfoglaltam. Pont a színpaddal szemben ültem. A koncert kiváló volt, mint mindig.

Örülök, hogy idén sem maradt ki életemből a Havasi show. Örülök, hogy mégiscsak elmentem. Biztos vagyok benne, jövőre is ott leszek. Most már nyugodt szívvel tükörbe tudok nézni. Ezt az esetet nem fogom elfelejteni, igyekszem, többet ne forduljon elő. Rövid az élet, kár lenne kihagyni azt, amire vágyom.

A CD ajándék magamnak. Emlékeztetőül.

havas2_300x232.png

süti beállítások módosítása