Mégis hozott ajándékot a Jézuska!
2020. december 26. írta: Judit.P

Mégis hozott ajándékot a Jézuska!

Azaz inkább a „segítői”.

Féltem ettől a karácsonytól. Ez volt az első, amit egyedül töltöttem, és ezért gondoltam, hogy idén nem lesz a fa alatt semmi. Hiszen kitől is kaphatnék?

Első meglepetés „elő karácsonyi” volt. Két héttel ezelőtt beszélgettem egyik barátnőmmel, aki mesélte, hétvégén süt néhány süteményt, és hoz belőlük nekem is. Így történt. Lett mákos, diós bejglim, és mézes puszedlim. Örültem neki, lelkesen megeszegettem. Karácsonyra csak az emléke maradt.

Utána érkeztek a „Békés, boldog ünnepeket!” jó kívánságok. Én tollal, valódi képeslapra írva szoktam postán feladni őket, de ez az év más, mint az eddigiek, így számomra is az internetes üzenetküldés maradt.

Következő meglepetést futár hozta. Családom küldött egy kicsi csomagot, nagy örömet okozó ajándékkal. Ennek mibenlétét még nem árulhatom el, lehet találgatni.

24-én takarítottam, rendet raktam, 5 órára díszítettem fel a fát, és végre leülhettem pihenni. Akkor érkezett az sms az egyik ügyféltől, hogy a villanyóra szekrénybe rakta az ajándékomat. Váratlan meglepetés! Pont szentestére! Tekintve a körülményeket, nevezhetjük a karácsony csodájának? A fa alá került az első díszes zacskó.

Másnap reggel vidéki barátnőm telefonált, itt van Pesten, beugrana egy kis sütivel. Az csak utólag derült ki, hogy tartozott mellé egy ajándékkönyv is. Már két csomag volt a fa alatt. A konyhában pedig ismét bejgli, és többféle sütemény.

karacsony2.jpg

Unokahúgom is jelentkezett, hogy meglátogatna torta és ajándék társaságában. Tekintettel a hideg erős szélre, lebeszéltem róla, elnapoltuk, de képzeletben ezt is a fa alá tettem.

26-án másik barátnőmet beszéltem le a „villám látogatásról”, szintén a hideg szél miatt.

Nagyon jól esett, hogy gondoltak rám!

Egyik legnagyobb örömet egy volt kollégám 24-i üzenete jelentette: „Boldog Karácsonyt és vírusmentes Boldog Új Évet! És lécci folytasd a „meséket!”

A karácsony, bár jobb lett volna családi körben tölteni, félelmeim ellenére így is jól telt. Rengeteget beszélgettünk a családdal, rokonokkal, barátokkal, sokat pihentem, és „karácsonyi film” néző maratont is tartottam.

karacsony3.jpg

Remélem, sok egyedül karácsonyozót ért hasonló meglepetés, hogy a vártnál szebb lett az ünnep.

További jó pihenést, és egészségben gazdag, „vírusmentes”, boldog Új Évet kívánok!

PJudit

süti beállítások módosítása