Egy nehéz hét margójára - Minden jó, ha jó a vége!
2019. december 20. írta: Judit.P

Egy nehéz hét margójára - Minden jó, ha jó a vége!

Elfáradtam. Ez a hét úgy tört be az életembe, mint a forgószél. A terveimet össze-vissza kuszálta, néhányat szögre akasztott, párat füstbe menesztett, és volt, amit átírt. Régebben ezért nem szerettem a terveket. Tartottam attól, hogy jön az élet, a sors, és rossz irányba módosítja őket. Mostanában ez megváltozott. Már tervezek, és bízom a megvalósulásban.

De mi is történt a héten.

A munkahelyen elvégzendő heti munkamennyiség több lett, mint gondoltam. - Nem baj, kibírom. Nyilván meg fogom csinálni rendesen, legfeljebb tovább bent maradok. - biztattam magam, és így is történt.

Kedden betoppant a sógornőm. Idős szüleit jött meglátogatni, pár napra, még az ünnepek előtt. Munka után vele találkoztam, a betervezett, nyugalmas karácsonyi készülődés helyett. Örültem neki, jó volt sétálni, beszélgetni. A készülődés egy részét legfeljebb mellőzöm. Nem dől össze a világ.

Szerdán az ünnepi fényekben öltözött városban való nézelődéssel töltöttük az estét. A kivilágított fák között, elsétáltunk az Országházhoz.

orszaghaz1_242x300.jpg

Megcsodáltuk a karácsonyfát.

Elsuhant mellettünk a fénydíszes villamos is.

villamos_300x169.jpg

Aztán a Bazilika felé folytattuk utunkat. Körbenéztünk a vásárban.

A Vörösmarty téren fejeztük be a sétát.

Valamennyit a karácsonyi készülődéssel is haladtam. Postára adtam az üdvözlő lapokat, és hozzám is megérkezett az első. Oda állítottam az ablakpárkányra.

kepeslap_208x300.jpg

Elővettem egy réges-régen, még a „Nagy könyvből” készített díszt, és fellógattam a falra.

disz2_190x300.jpg

A konyhai tervekkel viszont elakadtam. Kinéztem egy kalács receptet, vasárnap óta szeretném megsütni, de egyre csúszik az időpont. Közben már átváltozott diós bejglivé, de még mindig nem valósult meg. Pedig jó lenne haladni, mert a tej szavatossága két nap múlva lejár.

A karácsonyfát is fel szerettem volna díszíteni, de sajnos, még belülről őrzi a szekrényt.

De majd ma! Ma lesz a csodák napja! Hiszen még csak 6 óra van, és én hiszek a csodákban!

Igen, végül ma tényleg a csodák napja lett. A tejet, kakaó formájában megittam (ez nem tartozik a csodák közé.) Kalács és bejgli helyett áfonyás zabkekszet sütöttem, a sweethome.cafeblog.hu blogon talált recept alapján. Finom lett, hétfőn örülhetnek neki a kolléganők is.

A fenyőfa előbújt a rejtekéből, és megkapta díszeit. Az alábbi az egyik kedvencem.

IMG_1576872107385_V_169x300.jpg

És még csak 9 óra múlt! Előttem az este!

PJudit

Képek forrása: saját

süti beállítások módosítása