Azahriah rajongó lettem!
2023. október 15. írta: Judit.P

Azahriah rajongó lettem!

Nem ismertem a fiatalember zenéjét. Fogalmam sem volt ki Ő.

Persze a szemem sarkából valószínűleg láttam a hírek között, hogy Azahriah (egy, kettő,) három koncertet ad a Puskás Arénában, illetve, hogy összeomlott a jegyvásárló felület, mivel azonban az énekes neve ismeretlen volt, és (sajnos) koncertekre sem járok, különösebben nem foglalkoztam a hírrel.

concert-2527495_1280.jpg

Ma reggel azonban szembe jött velem Mayka „beszólása”: „Majka beszólt az interneten fröcsögő sosemvolt sztároknak Azahriah miatt”.

A negatív, rosszindulatú „fröcsögések” nem érdekelnek, egy pozitív vélemény viszont igen, így elolvastam a cikket. Utána - kíváncsiságból - rákerestem az énekesre, majd a YouTubon pár dalát meghallgattam. Meglepetésemre, volt amit ismertem!

A most 21 éves előadó youtuberként kezdte, 12 éves kora óta tölt fel videókat a YouTube-ra, Paul Street néven.

Először megnéztem az „Ezért rúgtak ki az iskolából” című felvételt. Hát, elgondolkodtató!

Aztán a „Híres Magyar Költők Sötét Oldala” következett. Három évvel ezelőtt Ady Endréről, József Attiláról, Kosztolányi Dezsőről, és Csáth Gézáról mesél érdekességeket, olyanokat, amelyek nagy részéről én nem is hallottam. Sőt, Csáth Gézának eddig csak a  nevét ismertem. Az akkor 18 éves fiú utána nézett az életüknek, időt, energiát áldozott rá, és elkészítette ezt a videót.

Tényleg furcsa az iskolából való kirúgás... Eszembe jutott, József Attilát is eltanácsolták az egyetemről...

Azahriah, azaz Baukó Attila, egy érdekes, igényes, intelligens fiatalember. Érdemes vele „megismerkedni”.

Őt hallgatva úgy hiszem, van még remény, jobbá válhat a világunk!

PJudit

Fotó forrása: Pixabay

süti beállítások módosítása