Lehet, hogy UFO parkol a háztetőn?
2022. január 31. írta: Judit.P

Lehet, hogy UFO parkol a háztetőn?

Egyik péntek hajnalban hangos morajra riadtam. Kikászálódtam az ágyból, és félálomban elkezdtem keresni a zaj forrását.

A konyhában még erősebben hallatszott. Megijedtem, mi a fene lehet ez? Repülőgépek kergetőznek felettem? Vagy véletlenül helikopter szállt a tetőre? Vagy az utcáról jön?

Nekilódult a fantáziám, esetleg ufó parkolt a háztetőre?

ufo-gc77544fc5_1920.jpg

Kinéztem minden ablakon, kint csend és nyugalom. Sehol gyanús fény, mely égi járműre utalna.

Erkélyajtót kinyitva hallgatóztam és megállapítottam, nem az utcáról hallatszik.

De akkor honnan? Kis idő múlva rájöttem.

Panelházban, a 10. emeleten lakom. A konyhában, fürdőszobában szellőztető van. Gondolom valami ventilátorszerű, (bár lehet, hogy tévedek,) forgatja a levegőt. Az gerjedt be.

Visszafeküdtem az ágyba, de a hálószobában akkora volt a zörej, hogy lehetetlen volt aludni.

Át a nagyszobába, fotel eltolás, asztal elhúzás, rekamié kinyitás, ágynemű átcipelés.

Végre fél 5 körül ismét lefeküdtem. Itt sem volt csend, de szerencsére el tudtam aludni.

Szombat-vasárnap mégsem illik a közös képviselőt zavarni, hétvégén meg amúgy se jönne senki megjavítani a szellőztetőt, így tartósan átköltöztem éjszakára is a nappaliba.

Egyébként a lakás minden helységében hallatszik a surrogás, de a hálószoba a legdurvább.

Hétfő reggel telefonáltam a közös képviselőnek, nem vette fel, vissza sem hívott.

Megpróbálkoztam a gondnokkal. Ő megígérte, szól a szerelőnek.

Kedd reggel újabb próbálkozás, ma vagy holnap jön, volt a válasz.

Délután halattszott némi fúrás, reménykedtem, hogy a mester. Nem tudom, de a zaj változatlan maradt.

Szerdán semmi szerelési zörej nem volt, a helyzet a lakásban továbbra sem javult.

Azóta eltelt több, mint 3 hét, változás nincs. Időnként rácsörgök a gondnokra, ő közli, mikorra várható a szerelő, aki jellemzően nem jön.

Van bennem némi aggodalom, lehet, hogy így marad? Fogalmam sincs, ha vállat ránt az egészre a közös képviselő és a gondnok, akkor hogy tudom megoldatni a problémát?

Lehet, hogy dühöngés helyett inkább abban kéne hinnem, hogy egy „repülő csészealj” parkol a tetőn, járó motorral? Büszkén kihúzni magam, és mosolyogni, hisz ezzel nem sok ember dicsekedhet!

Pénteken megcsörrent a „vezetékes” telefon, amiről a gondnoknak telefonáltam, és amin csak a családtagok szoktak hívni. A kijelzőn ismeretlen mobilszám. Meglepődtem, felvettem. Hogy ki a hívó, nem értettem. Ő megkérdezte, hogy a ………….. 3. számú házban lakom-e. Feleltem, igen. Erre ő: nem tudok eladó lakást az épületben? Még jobban meglepődtem. Kérdeztem, honnan szedte a számomat, a telefonkönyvből, volt a válasz. Hááát, ezt nem hinném, mondtam, és miért engem hívott ez ügyben? Hívott ő többeket, például a közös képviselőt és a gondnokot is, volt a felelet.

Döbbenten letettem a telefont. Honnan tudta a számom? Miért telefonált pont nekem? Miből gondolta, hogy tudok eladó lakást? … merültek fel bennem a kérdések.

De kár, hogy nem UFO parkol a háztetőn!

süti beállítások módosítása