Vigyázzunk egymásra!
2021. szeptember 01. írta: Judit.P

Vigyázzunk egymásra!

 

- Képzeld, hogy jártam a közértben! – vágtatott be nagynéném az ajtón.

- A pénztárosnő! Köhögött, taknya-nyála egybefolyt, már elnézést a szóhasználatért, de nagyon dühös vagyok!

Letette teli szatyrát, nagyot fújtatva lerogyott a konyhaszékre.

- Persze maszk nem volt rajta, minek is lenne? Pedig tíz méterről látszott, hogy beteg.

cold-156666_1280.png

Odaértem hozzá, trombitálva kifújta az orrát, aztán összefogdosta az árut, a pénzt, és egy marék aprót még vissza is adott. Győztem utána fertőtlenítőt fújni magamra – mélyet sóhajtott. – Én igazán nagyon sajnálom, kívánom, hogy mielőbb meggyógyuljon. Azt azért megkérdeztem tőle, maszkot nem kellene-e felvennie? Ő állította, hogy csak megfázás. Na de ki tudhatja? A pénztárosi székben az összes vásárlóval személyes kontaktusba kerül. Nincs távolságtartás. Nem értem, ennyi esze sincs? Vagy ha neki nincs is, legalább a főnökének lenne! Nem kellene vigyáznunk egymásra?

- Nyugodj meg, reméljük tényleg csak megfázás! Persze igazad van, jobb lett volna, ha vigyáz a vásárlókra.

- Hoztam jégkrémet. Most mit csináljunk? Meleg szappanos vízzel lemossuk, vagy fertőtlenítőt fújunk rá? A mélyhűtés állítólag nem pusztítja el a vírust…

- Szedek belőle, és jól megmosom a kezem!

- Beugrottam a patikába is, C vitaminért. 500 mg-os rágótablettát kerestem, tudod, azt szeretem, olyan jó íze van. És nem volt! Hiánycikk, azt mondták. Most, amikor állandóan a negyedik hullámot emlegetik!

- Nyugodj már meg! Be vagy oltva!

- Mindenki ezt mondja. Azért én nem vagyok nyugodt! Attól még elkaphatom. Rémisztgetnek, olyan is olvasható volt, hogy majd nem ér semmit a maszk meg a távolságtartás! De miért nem? Indokkal nem találkoztam. Pedig engem érdekelne. Kisebb lett a vírus, és átjut a maszkon? Könnyebb, gyorsabb is lett és tovább tud röppenni, ha valaki kiköhögi? Hogy képzeljem el? Vagy más volt a hír célja?

Minap viszont azt írta egy szakember, hogy véd a maszk, sőt, volt aki kettőt is javasolt. Eldöntöttem, így fogom hordani, kettőt egymáson. Legfeljebb hülyének néznek, kit érdekel?

Egyébként megkaptam a harmadik oltást is.

- Akkor nem is értem miért pánikolsz! Három oltás már biztosan megvéd!

PJudit

Fénykép forrása: Pixabay

 

süti beállítások módosítása