Segítség! Most mit tegyek?
2020. március 13. írta: Judit.P

Segítség! Most mit tegyek?

Úgy döntöttem, ma itthonról dolgozom. Telefonáltam a munkahelyemre, hogy velük is közöljem ezt a tényt. Kolléganőm feltette a rémisztő kérdést:

- Hallottad, hogy az irodaházat, ahol ebédelni szoktunk, éjjel fertőtlenítették?

Még jó, hogy ültem! Természetesen, ahogy rettenetes hipochonderhez illik, azonnal pánikba estem, és kicsit elkezdtem fájlalni a torkom.

Nekiláttam utána nézni a hírnek az interneten. Csak a cikkekből vannak értesüléseim, amik hatására kérdések merültek fel bennem.

Ez konkrétan a budai irodaház. A cikkeket folyamatosan frissítik. Sajnos némi ellentmondás tapasztalható jelenleg bennük. Leírom: a beteg, aki miatt fertőtlenítettek

- „saját bevallása szerint nem járt külföldön, és nem is érintkezett külföldiekkel,”

- Kollégája szerint mégiscsak járt külföldön, hazajött, beteg lett.

- Mégsem járt külföldön.

- Kollégái jártak Ausztriában….

Hol az igazság? Miért nem tudják vajon? Vagy ha tudják, miért nem írják meg pontosan?

A beteg 7-én jelentkezett, az egyik cikk szerint, a Szent László kórházban. Mivel nem járt külföldön és nem találkozott koronavírussal igazoltan fertőzött beteggel, az illetékes Szent János kórházba került, ahol tüdőgyulladás diagnosztizáltak nála. 11–én végezték el a tesztet, és derült ki, hogy koronavírus. Ekkor átszállították az ennek megfelelő intézménybe. (A cikk itt olvasható)

Jó, fertőtlenítettek éjjel. Azonban napokig hordozóként bejárt dolgozni. (Nem tudhatom, számomra nem derült ki a cikkekből, de valószínűleg.) Hiszen ha fertőtlenítettek, akkor nyilván járt ott. A kollégáival mi a helyzet?? Biztos összefutottak a munkahelyükön…Ők nem lehetnek esetleg vírushordozók?

Most itt ülök, félek és ideges vagyok. Reménykedem, hogy az étteremben nem járt a hölgy, sem a kollégák.

Mit tegyek? A „hogyan előzd meg”-ekről rengeteg a cikk. Abban az esetben, amikor fertőzött ember is megfordult azon a helyen, ahol jártam, vajon mit kellene tennem? Erről csak annyit tudok, hogy helyezzem magam otthoni karanténba, ami meg is történt. Amennyiben mégis kimennék, vegyek fel maszkot. Ez is így lesz. Mást azonban nem olvastam.

Mit tegyek? Mit tehetek? Vettem be c vitamint, bízom az immunrendszeremben, imádkozom és nem pánikolok!

Judit

man_114437_1920_300x225.jpg

Kép forrása: Pixabay

Forrás:

https://index.hu/belfold/2020/03/12/vizivarosi_irodahaz_koronavirus_megbetegedes_fertotlenites/

https://www.magyarhirlap.hu/kronika/20200312-a-vizivarosi-irodahazban-is-talaltak-egy-koronavirusos-beteget

https://444.hu/2020/03/12/ejszaka-fertotlenitik-a-budai-irodahazat-ahol-a-csutortokon-diagnosztizalt-koronavirusos-beteg-dolgozott

süti beállítások módosítása