És az miért baj, ha szeretnék most egy kicsit bolondot csinálni magamból?
2020. január 27. írta: Judit.P

És az miért baj, ha szeretnék most egy kicsit bolondot csinálni magamból?

- De anya! Mit csinálsz? Miért írogatsz ennek az idegen pasinak? Az instagram nem társkereső!

- Azt írta helló, és megkérdezte, hogy vagyok. Én csak válaszoltam.

- De minek? Nem is magyar? Azt se tudod, hogy kicsoda!

- Pár nap alatt egy halom külföldi követőm lett. Ez írt is. Küldött szívecskét a fényképemre!

- Az semmit nem jelent! Biztos száz másik ember képére is így reagált.

- Engem a száz másik nem érdekel. Én az enyémnek örülök. Most irogat. Először angolul, de már lefordítja magyarra. Én is küldtem szívet az ő képére, és válaszoltam is neki. Ez így helyes.

- De anya! Ez nem erről szól! Nem tudhatod kicsoda. A nevét se. Ami írva van róla, vagy igaz, vagy nem.

- Szerinted miért lett ennyi külföldi követőm?

- Nem tudom. Nekem nincs. Biztos unatkoznak, vagy lehet, buknak a magyar középkorú hölgyekre.

- Ne légy szemtelen! Olyan jópofa a fordítás, nagyokat nevetek rajta! Egyébként nincs teljesen igazad, hogy nem társkereső! Olvastam az interneten, hogy lehet ismerkedni rajta. Jó profilkép, szép fotók, humoros szövegek. Ha érdekesnek tűnik a követő, kövessük vissza, kedveljük a képeit. Jobbnál jobb tanácsok. Ha gázos lesz a helyzet, le kell tiltani az illetőt.

- De anya! A te korodban…

- Nem vagyok még száz éves! Örökké egyedül kell maradnom, és a kívánságaidat lesnem? Miért? Felneveltelek, már felnőtt vagy. Talán én is megpróbálhatok kicsit élni!

- Én csak féltelek! Ki tudja, ki bújik meg a név mögött. Lehet, valami szélhámos.

- Mi lenne a célja?

- Nem tudom. Elszórakozik veled, aztán a haverjaival kinevet.

- Olyan kedveseket írt! „Jó estét, szép álmokat drágám!” Reggel virágos képet küldött, „Jó reggelt Kedves!” szöveggel.

inst1_300x196.jpg

Már évek óta nem mondtak ilyeneket nekem. Gondolod, nem hiányzik ez? Nem esik jól? Csak a fiataloknak jár szerinted az ilyesmi?

- Dehogyis. Biztos jár a te korosztályodnak is, csak furcsa számomra. Nem szoktál ilyeneket művelni! Félek, hogy bolondot csinálsz magadból!

Tényleg aggódom. Ő elhallgatott, elszomorodott. Jaj, most megbántottam, pedig nem akartam.

- Anya, ne haragudj! Csak féltelek!

Tovább hallgatott, majd könnyes szemmel rám nézve halkan megszólalt:

- És az olyan nagy baj, ha most szeretnék egy kicsit bolondot csinálni magamból?

inst2_273x300.jpg

PJudit

Fotók forrása: saját

süti beállítások módosítása