A titokzatos üzenet
2022. március 29. írta: Judit.P

A titokzatos üzenet

Délben sms-t kaptam egy ismeretlen számról.

„Judit soha többé gyarmat. A magyarok büszkék és bátrak. Légy te is” szólt az üzenet.

smartphone-g3aea5e8df_1920.jpg

Nem épp magyar íróra utal, vagy csak nem tud fogalmazni. Helyes megállapítás, hogy én soha többé gyarmat. Eddig sem voltam, nem is szándékozom gyarmat lenni. A te-t nagy T-vel írtam volna, hisz írásban nagybetűvel illik megszólítani valakit, ezzel a tiszteletünket fejezzük ki iránta. A végére pedig kellene egy felkiáltójel. És hol marad az aláírás???

Vajon honnan tudja a nevemet? Hova lett az adatvédelem? Vagy már nincs is ilyen?

Az író fogalmazni nem tud és tiszteletlen is, pedig valamit szeretne tőlem. Valamire rá akar venni, de mire? Ezt nem tudtam eldönteni. Választási kampány? Ilyen bunkó módon? Ha igen, akkor ki küldhette? Mostanában nem követem a választással kapcsolatos híreket, reklámokat. Elegem van az egymás ócsárlásából.

Na majd visszahívom, gondoltam (én naiv).

Munka után próbálkoztam, folyamatosan foglalt volt. Lehet, azóta is egyfolytában sms-eket küld? Egy telefonáló robot?

Rákerestem interneten a telefonszámra. A kihivott.hu oldalon szerepelt a 70-7009827-es rejtélyes szám, sok-sok hozzászólással. Itt kiderült, többféle üzenetet is küldtek róla, és ezek alapján, első ránézésre baloldali kampánynak tűnik.

Másodikra azonban nem.

Aki ilyen üzeneteket küld, ha van egy csöpp esze, nem gondolhatja, hogy a szavazótáborát növelni fogja. Úgyhogy lehet ez akár a jobboldal által indított lejáratási akció is. Bunkó üzenetet írok látszólag a másik fél nevében, a címzett kiakad, és miránk fog szavazni.

Ki tudja mi történt? Ki tudja, hol az igazság?

Mindenesetre dühbe jöttem az egésztől. Egyre undorítóbbá válik ez a választási kampány. Úgy gondolják, aki jobban gyalázza a másikat, aki aljasabbul viselkedik, azé lesz a győzelem?

Remélem nem.

Szégyellheti magát az ötlet gazdája!

PJudit

süti beállítások módosítása